Почеле припреме за седми Сајам туризма у Крагујевцу

Сајам у Крагујевцу је све популарнији и богатији забавним садржајима, бројем посетилаца и бројем излагача

Седми „Међународни сајам туризма и сеоског туризма“ и „Трећи продајни сајам зимнице и домаће радиности“, биће одржани у Крагујевцу, од 26. до 28. новембра 2015. године. Градска туристичка организација „Крагујевац“ је суорганизатор ове манифестације, која се одржава на „Шумадија сајму“ и која је оцењена као „Догађај од изузетног значаја“ за Град Крагујевац. Хала Шумадија сајма једино је професионално сајмиште јужно од Саве и Дунава, које свима омогућава максимално добре услове и све услуге, не само за штандове, већ и за коришћење „Медија центра“, промоције, презентације и едукативне програме и радионице.

Вероватно због тога, сви који су повезани са туристичком делатношћу, већ се интересују, закупљу штандове и обезбеђују смештај, тако да ће посетиоци моћи да се упознају са понудом националних, регионалних и локалних туристичких организација из Србије, Црне Горе, Републике Српске и кантона Босне и Херцеговине. Заинтересовани су већ закупили половину хале, која је већ прошле године постала тесна за преко 100 излагача, као и за огроман број посетилаца.

Туристичке организације презентују локалне вредности, туристичке агенције, најновије програме за зимовања, новогодишње и божићне празнике, а биће и иновација у понуди излагача из бањских и климатских лечилишта, здравствено-рекреативних и спортских центара, смештајних и угоститељских објеката, осигурања, образовних установа и савремених технологија у туризму.

Купопродајни сајам зимнице и домаће радиности је специфична понуда крагујевачког сајма у односу на остале, а организују је домаћинстава и удружења, која се баве сеоским туризмом, здравом храном и старим занатима. „Етно“ кулинарство, постаје све значајнији сегмент понуде током боравка у сеоским домаћинствима. Сви они, који нису имали времена и новца да се у градској средини и становима позабаве спремањем слатке и слане зимнице, моћи ће, бар делимично, да задовоље своје потребе на продајним штандовима удружења жена из сеоских средина.

Сајам у Крагујевцу је све популарнији и богатији забавним садржајима, бројем посетилаца и бројем излагача. То доказује и „Туристички цвет“, који је добила Градска туристичка организација „Крагујевац“, као најбоља туристичка организација Србије и трећи по реду крагујевачки „Сајам туризма и сеоског туризма“, који је добитник ове ласкаве титуле у категорији „Специјални догађај у функцији промоције туризма „. Тако је крагујевачки Сајам туризма за шест година рада, активностима и популарношћу превазишао многе сајмове са знатно дужом традицијом. Рад сајма пратиће бројни локални и национални медији, као и стручни, туристички опредељени часописи, и аутори бројних туристичких радио и ТВ емисија.

Посетиоци ће моћи да присуствују и бројним промоцијама и презентацијама угоститељских објеката, сеоских домаћинстава, ловачких и риболовачких удружења, као и стручним и едукативним радионицама.

За најбоље излагаче обезбеђене су награде у три категорије, за најбоље уређен излагачки простор, за најуспешнију презентацију и за најбољи пропагандни материјал.
Сви заинтересовани излагачи потребне информације о закупу простора могу да добију у Градској туристичкој организацији Крагујевац и на Шумадија сајму.

Аутор текста: Јасмина Марковић Миленковић

Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail to someone

Оставите коментар