Хамилтон победом у Русији донео титулу Мерцедесу

Трка у Русији је само доказала да и ова „турбо ера“ Формуле 1 итекако може да буде интересантна

Хамилтон победом у Русији донео титулу Мерцедесу


Трка у Русији је само доказала да и ова „турбо ера“ Формуле 1 итекако може да буде интересантна и забавна за гледаоце, јер смо чак два пута имали излазак возила беузбедности, и то у 1. кругу када је дошло до удеса између Ника Халкенберга и Маркуса Ериксона, и у 12. кругу, када се Роман Грожан закуцао у заштитну ограду својим Лотусом.

Осим та два изласка возила безбедности, ову трку није завршило чак шест возача и то Даниел Рикардо, Карлос Саинц, Нико Розберг и већ поменути Халкенберг, Ериксон и Грожан.

Иако је водио од самог старта, Нико Розберг је трку напустио у 7. кругу због проблема са педалом за гас, док су Рикардо и Саинц напустили трку због проблема са кочницама.

Последњи круг трке је обележио и контакт између Кимија Раиконена и Валтери Ботаса, који су се у том моменту налазили на трећој и четвртој позицији, па су тако последњи подијум буквално уступили младом Серхиу Перезу, који се налазио иза њих током наведеног инцидента.

Кими Раиконен је након трке кажњен казном од плус 30 секунди на остварено време у трци и тако је са четврте позиције пао на осму, а самим тим и освојио мање бодова за свој тим. То је омогућило Мерцедесу да дође до овогодишње титуле шампиона неколико трка пре краја сезоне.

Кими Раиконен није био једини возач који је кажњен након трке, јер се њему придружио и Фернандо Алонсо који је трку завршио иза свог тимског колеге, Џенсона Батона, на 10. позицији, али је добио казну од плус 5 секунди због непоштовања границе стазе у 16. кривини, па је померен за једно место, тј. на 11. позицију, и тако је остао без освојеног поена.

Поредак на крају трке је био: Луис Хамилтон, Себастијан Фетел, Серхио Перез, Фелипе Маса, Данил Квјат, Фелипе Наср, Пастор Малдонадо, Кими Раиконен, Џенсон Батон и Макс Ферштапен.

Следећа трка се вози за две недеље у Америци.

 

Frenky

Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Оставите коментар